Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
gierkipc.fora.pl
Poradniki do gier i nie tylko!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Metin2 - Poradnik "od 1 lvl do 50 lvl w tydzień"

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna -> Gry MMORPG / Gry 3D Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Metin2 - Poradnik "od 1 lvl do 50 lvl w tydzień"
Autor Wiadomość
Mikrus
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam to wiedzieć!!

PostWysłany: Nie 23:56, 10 Sty 2010    Temat postu: Metin2 - Poradnik "od 1 lvl do 50 lvl w tydzień"
 
Poradnik jest ze strony G-Metin2, za którego się płaci 10.98zł z VAT. Tutaj macie go za free!



Dzień Pierwszy (exp):

Zaczynamy przygodę… Wbicie poziomu 50 w Tydzień to nie lada wyzwanie, na początek musimy kupić Pierścień Doświadczenia za realne pieniądze – nie jest tani, ale za to daje nam ogromny bonus – 50% więcej zdobywanego doświadczenia. W pierwszy dzień z pierścieniem możemy wbić nawet 30 poziomów, gdy się sprężymy. Zaczynajmy:
1 rzeczą którą należy zrobić to oczywiście wbić 5 poziom – (na dzikich psach do alfa wilków) i wybrać profesję, tutaj polecam Wojownika Mentalnego. Do 7 poziomu expimy na Wszystkich typach wilków, potem przerzucamy się na niedźwiedzie, aż do 15 lvl’a, wtedy wybieramy się na zaprzysiężone. Od 18 poziomu – z tygrysią +4 i bronią co najmniej +4 możemy spokojnie brać grupkę łuczników w 2 mieście, są one dosyć słabe więc większego problemu nie będzie. Gdy jest to nowy serwer najlepiej zaopatrzyć się w 200 średnich mikstur i 50 niebieskich – małych. Jeżeli jest to serwer typu: Monastyr, Feniks, Polecam kupno yangów na allegro… 1 KK Na feniksie to tylko 3-4 złote, a znacznie ułatwi nam zadanie.

Gdy mamy 20 Poziom (dla zarobienia pieniędzy na ulepszanie) wybieramy się na ‘Bestiale’, lub Kraj gildyjny (Miasto 3), Wybór zależy od was, ja osobiście polecam Miasto 3 jeżeli mamy rękawice złodzieja, lecą tam riby, fmsy, koziki i wiele, naprawdę wiele innych rzeczy. Po godzinnym ‘looceniu’ idziemy
Dalej na Dzikusy, aż do 30 poziomu. To koniec na dzisiaj.


Dzień Drugi, Trzeci i Czwarty:

Wypoczęty? Miejmy nadzieję! Przed tobą monotonne expienie w dolinie… Zaopatrz się w 300-400 Dużych Czerwonych Mikstur i 100 Niebieskich. Na 30 poziomie ZMIENIAMY Profesję na „BODY”, jeżeli mamy powyżej 230 obrony.. Wtedy expienie jest znacznie prostsze… Bierzemy około 3-6 grupek początkowych orków (Zależy jak dobrą mamy postać), expimy tak przez pół dnia… W Następny dzień, na 38-42 Poziomie, solo (lub [jak kto woli] Pustynia, pajączki, różnego typu) – Czarne orki przez następne 2, 3 dni.



Dzień Piąty, szósty i siódmy:

Jeżeli do tej pory nie masz 45 poziomu, to widać, że nie potrafisz się sprężyć, lub nie masz jak pograć te 4-8 godzin(y) dziennie. Jeżeli masz 46-47 poziom, wybierz się na początki V1, z Obroną co najmniej 300+… można tam siedzieć aż do 55-60 poziomu, potem musimy kupić Smocze monety (niestety, znowu) i uzbroić się w przepustki… - Ale nie pora na to. Kupujemy 800 Czerwonych (jeżeli chcemy expić pół dnia) i 200-400 niebieskich. Szukamy wolnego miejsca (na początku) w V1 i bierzemy 2-4 grupki ( w zależności jak zbudowałeś postać ).


Jaką profesję wybrać:
Do nabijania poziomu, tak jak wcześniej mówiłem – mental do 30, a od 30, body. Jest to najlepsze rozwiązanie, do szybkiego expienia reszty profesji – nie polecam.

Budowa postaci:
Mental

Na rozdawanie statystyk są 2 sposoby:
1. 2:1 vit:str
2. 3:0 vit:str
Vit - witalność - dodaje pż (punkty życia) i def (obrona)
Str - siła - zwiększa dmg (obrażenia)

1. Wystarczająco pż i defa, dmg wystarczające
Zbroja +5/6 Broń 2-reczna +6 (+)
2. Dużo pż i defa, dmg już nie taki ładny
Zbroja +5 Broń 2-reczna +7 (+)

JAK ROZDAĆ SKILLE:
1. Silne Ciało
2. Tąpniecie
3. Walniecie / Duchowe Uderzenie
4. Duchowe Uderzenie / Walniecie
5. Uderzenie Miecza

Plusy : Dużo obrony, bierzesz więcej grupek niż body, ale za to bardzo długo je bijesz. Koks do expienia jeżeli masz broń +9.



Minusy : Masz dużo punktów życia, dużo obrony, ale za to bardzo mały atak, broń +6 CONAJMNIEJ
*wskazówki* Mental to pożeracz niebieskich mikstur, zużywasz ich więcej niż czerwonych, chyba, że masz mało Defa. będziesz potrzebować broni minimum +6 i najlepiej używaj DWU-ręcznej.

BODY:
2:1 Str:Vit, po wymaxowaniu Str ładuj w Vit( pvp build )
Plusy : bardzo wysokie obrażenia, na duel'ach niszczysz swoich przeciwników, możesz zabijać mob'y o 10 lvl'i większych od Twojego.
Minusy : Masz dość mała obronę i mało pkt'ów życia , Nie możesz blokować więcej niż 2 grupy mob'ów z lvl'ami o 5 większymi od Twojego , będziesz wydawał DUŻO yangów na mikstury, to prawda, że możesz zabić mob'y o 10 lvl'i większe niż Twój, ale lepiej nie atakuj więcej niż jedną grupę naraz, bo zginiesz, oprócz tego skończ z nimi tak szybko jak to jest możliwe, albo zginiesz.

*wskazówki* Body to pożeracz pieniędzy, będziesz potrzebować dużo yang na ulepszenie zbroi (lub kupno, jak kto woli) i na mikstury, będziesz potrzebować minimum zbroi +6 i najlepiej używaj JEDNO-ręcznej.

JAK ROZDAĆ SKILLE:
1. Aura miecza
2. Berserk
3. Wir Miecza
4. Trzystronne
5. Szarża



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna -> Gry MMORPG / Gry 3D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy