Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
gierkipc.fora.pl
Poradniki do gier i nie tylko!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Gothic 3: SKRZYNIE - broń, czary, kostury!

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna -> Gry PC Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Gothic 3: SKRZYNIE - broń, czary, kostury!
Autor Wiadomość
Mikrus
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam to wiedzieć!!

PostWysłany: Pią 20:44, 19 Lut 2010    Temat postu: Gothic 3: SKRZYNIE - broń, czary, kostury!
 
Jak większość graczy wie, po całym Kontynencie rozmieszczone są unikalne skrzynie, w których znajdują się skarby. W zależności od tego, którą skrzynie z kolei otwieramy skarb będzie większy.
Nie wszyscy wiedzą, że skrzynie dzielą się na rodzaje.
a)Skrzynie z brońmi - znajdują się w niej miecze, młoty, łuki i kusze
b)Skrzynie z magią - zwoje, mikstury oraz kostury.
c)Skrzynie ze złotem - zawierają duża ilość gotówki i losową zawartość. Są zamknięte na "niemożliwy do otwarcia" zamek
d)Skrzynie z losową zawartością - w nich znajduje się...losowa zawartość. W tym też czysta sztabki magicznej rudy

Jak je wszystkie znaleźć? Zacznijmy od map.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oto tłumaczenie:

holztruhe-drewniany kufer
truhe-kufer
metalltruhe-metalowy kufer
korb-kosz
waffentruhe-skrzynia z brońmi
magietruhe- skrzynia z magią
zufallsinhalt-kufer z losowa zawartoscia
goldtruhe-skrzynia ze złotem
schatz-skarb
untererdisch-jak literka jest wzieta w kolko to oznacza ze skrzynia kufer/skrzynia jest w jaskini

skrzynie z bronią
Działa to według następującego schematu (kolejność otwieranych SKRZYŃ):

#01 Nóż Asasyna 350G
#02 Łuk Asasyna 400G
#03 Kościany łuk 800G
#04 Sztylet 800G
#05 Kusza łowcy nagród 1.000G
#06 Miecz Asasyna 1.250G
#07 Łuk kompozytowy 1.600G
#08Śmierć niewolnika 1.750G
#09 Kusza najemnika 3.200G
#10 tarcza czaszki 4.500G
#11 Łuk wojenny 5.000G
#12 Krwawe żniwa 6.400G
#13 Bartaxt 7.000G
#14 Katana 8.000G
#15 Miecz Paladyna 8.000G
#16 Rubinowe ostrze 8.000G
#17 Nóż na wilki 9.500G
#18 Miecz zakonu 10.000G
#19 Toporek do mięsa 10.000G
#20 Lodowa Klinga 10.000G
#21 Eichenbogen 12.000G
#22 Kordelas 12.000G
#23 Kusza nordmarczyka 12.800G
#24 Młot wojenny 15.000G
#25 Łuk wojskowy 15.000G
#26 Miecz dwuręczny z rudy 22.000G
#27 Runiczna tarcza 20.000G
#28 Rogaty łuk 20.000G
#29 plan (Miecz runiczny) 25.000G
#30 Rhinotöter 25.500G
#31 Inquisitor 27.500G
#32 El Bastardo 27.500G
#33 Miecz sędziego 30.000G
#34 Nimroder 30.000G
#35 Wielki miecz 30.000G
#36 Mistrzowski miecz 30.000G
#37 Topór barbarzyńcy 35.000G
#38 Ciężka kusza 35.000G
#39 plan (Miecz przodków) 50.000G
#40 Łuk runiczny 42.000G
#41 Wielki inquisitor 45.000G
#42 Kusza wojownika 45.000G
#43 plan (Moc przodków) 50.000G
#44 Demoniczny łuk 52.000G
#45 Topór Berserkera 55.000G
#46 Krash Morra 60.000G
#47 Gniew Berserkera 65.000G
#48 Gniew Innosa 75.000G

skrzynie z magią

#1. Zwój Kuli Ognia 200G
#2. Amulet Ochrony Przed Energią +20 200G
#3. Amulet Ochrony Przed Ogniem +20 200G
#4. Zwój Mgły 200G
#5. Pierścien Łowców +5 łowiectwo 300G
#6. Zwój Przyzwania Ognistego Miecza 400G
#7. Mikstura Wytrzymałości +4 500G
#8. Amulet Asasynów +10 życie +5 łowiectwo 500G
#9. Zwój Lodowej Fali 500G
#10. Zwój Podróży Duszy 500G
#11. Mikstura Koncentracji +4 Mana 600G
#12. Mikstura Życia +4 życie 600G
#13. Pierścień Ochrony Przed Bronią +5 pocisk +5 obuchowe +5 kłute/cięte 700G
#14. Zwój Otwarcia Zamków 750G
#15. Zwój Amnezji 750G
#16. Zwój Leczenia Przyjaciół 750G
#17. Amulet Druidów +10 życie +10 mana, niewrażliwość na osłabnięcie 800G
#18. Pierścień Ochrony +10 obuchowe +10 kłute/cięte 800G
#19. Mikstura Łowiectwa +2 800G
#20. Mikstura Siły +2 800G
#21. Amulet Paladynów +10 mana +5 siły 825G
#22. Pierścień Ochrony Przed Magią +10 ogień +10 lód +10 energia 1000G
#23. Zwój Śmierci Ożywieńcom 1000G
#24. Amulet Łowcy +10 łowiectwo 1300G
#25. Amulet Siły + 10 1600G
#26. Przepis na Miksturę Łowiectwa 1600G
#27. Zwój Pobłogosławienia Broni 1750G
#28. Kostur Sędziego 80 obrażeń 2000G
#29. Amulet Złodziei +10 złodziejstwo +5 łowiectwo 2000G
#30. Amulet Magów +10 ogień +10 lód +10 energia +10 mana 2000G
#31. Zwój Przyzwania Golema 2000G
#32. Amulet Pancerza +15 obuchowe +15 kłute/cięte 2500G
#33. Amulet Łowcy +10 pocisk + 10 wytrzymałość +5 łowiectwo 2500G
#34. Amulet Wojownika +10 obuchowe +10 kłute/cięte +10 życie +5 siła 3000G
#35. Amulet Żelaznej Skóry +20 obuchowe +20 kłute/cięte 4500G
#36. Kostur Druida 30 obrażeń +25 życie +25 mana, Druid 12000G
#37. Kostur Magii 30 obrażeń +50 mana 12000G
#38. Kostur Ognia 25 obrażeń, Mag Ognia 15000G
#39. Kostur Ciemności 25 obrażeń, Czarny Mag 15000G
#40. Kostur Wody 25 obrażeń, Mag Wody 15000G
#41. Kostur z Ostrzem 70 obrażeń, Kostur poziom 3 18000G
#42. Kostur Potęgi 40 obrażeń, Regeneracja Many 26000G
#43. Kostur Ochrony 35 obrażeń +30 pocisk +30 obuchowe +30 kłute/cięte +30 ogień 27500G
#44. Kostur Magów Ciemności 40 obrażeń +50 mana +40 energia, Czarny Mag 30000G
#45. Kostur Magów Wody 40 obrażeń +50 mana +40 lód, Mag Wody 30000G
#46. Kostur Magów Ognia 40 obrażeń +50 mana +40 ogień, Mag Ognia 30000G
#47. Kostur Nieśmiertelności 45 obrażeń +40 pocisk +40 obuchowe +40 kłute/cięte +40 ogień 53000G
#48. Kostur Dominancji 60 obrażeń, Regeneracja Many, Mag Ognia 60000G
#49. Kostur Śmierci 60 obrażeń, Regeneracja Many, Czarny Mag 60000G
#50. Kostur Równowagi 60 obrażeń, Regeneracja Many, Mag Wody 60000G

----------------

Kufry z magicznym sprzętem:

Myrtana:

1. Ardea (dzicz, las) – nad kamiennym kręgiem, na drodze do Vengradu, w jaskini z Pełzaczami, na zachód od farmy ze Schratami.

2. Reddock – obok Sebastiana.

3. Cape Dun – w jaskini ze smokami, pod miastem.

4. Montera (dzicz; las) – w jaskini za Złodziejami Zboża, na północ od młynu.

5. Montera (dzicz, las) – w jaskini Rakusa, na wschód od miasta, na wchód od farmy z Mlecznymi Krowami.

6. Okara – „pokój” alchemika, na lewo od „pokoju” paladyna Rolanda.

7. Okara – niedaleko wejścia, w wąwozie, nizince z czterema Ogrami (czy jakoś tak, dawno grałem).

8. Gotha – w domku alchemika, na lewo, przed schodami do bramy głównej.

9. Gotha – ostatni dom w wewnętrznym dziedzińcu.

10.Vengard – obok Karrypta.

11.Vengard – w chacie 2-iego Orkowego Dowódcy.

12.Vengard (poza murami) – zaraz po ścieżce prowadzącej na górę od Bariery, na wschodzie z trzema namiotami oblężeniowymi Orków.

13.Vengard (poza murami) – na północ od miejsca gdzie przeniósł Cię „Niewiadomy Teleport” (czy jakoś tak), na kamiennym kręgu z Gargulcami.

14.Silden – obok Grompela, miasto Szamana. (???) 15.Geldern – obok Groka, Wodza Szamanów.

16.Geldern – w pokoju z trzema szamanami, następny od Groka.

17.Geldern – w chacie Grimboll’a, południowy – zachód miasta.

18.Trelis – w Świątyni, pokój przed Kamakiem.

19.Trelis – w Świątyni, pokój z Kamakiem.

20.Trelis (dzicz, las) – w kamiennym kręgu z Gargulacami, na wschód od Świątynnego Wykopaliskowego Obozu z Orkami.

Razem: 20

Varant:

1. Braga ( poza miastem) - przy przesmyku (przełęcz), obok Kurta.

2. Ben Erai (po za miastem) – w jaskini z Twardymi (???) Pustynnymi Pełzaczami.

3. Bakaresh – na północ od miasta, w jaskini z Koczownikami Raseru.

4. Bakaresh (poza miastem) – na północ od Bakareshu, Na północno-wschodnim
wybrzeżu, w jaskini za małym Orkowym Obozem.

5. Ben Sala – na wzgórzu z Orami Zawiadowcami.

6. Al Shedim – w kwaterach Wojowników.

7. Al Shedim – w kwaterach Uzdrowicieli.

8. Al Shedim - kwatera Straznikow Umarlych

9. Mora Sul – w miejscu gdzie przebywa Gonzales, za tronem.

10. Mora Sul – w Świątyni, na parterze.

11. Ishtar – w skarbcu za Zubenem, na prawo.

12. Ishtar – w podziemnych lochach, dostępna przy arenie, na prawo.

13. Pustynia – północny – wchód od Al Shedim, na północ od Smoka, za zniszczoną chatą.

14. Pustynia – obóz Hurita, za ścianą w południowo-wschodnim rogiem ruin.

15. Pustynia – prosto na wschód od kryjówki Asaru (jaskinia), na szczycie wzgórza, chronione przez Potwora.

16. Pustynia – na głównej drodze z Bragi do Ishtar, na pierwszej oazie z Assasynami.

Razem: 16

Nordmar:

1. Dzicz; Las; Puszcza – ostro na południowo-wschodni brzeg, w spalonej chacie na końcu długiego półwyspu.

2. Dzicz – podążając wschodnim wybrzeżem, na tyle doliny w stronę zachodu(zaraz po połamanym wózku z krwawymi śladami Cieniostwora) strzeżonym przez Czarnego Trolla (południe od jaskini Pełzacza w jakiejś dolinie).

3. Dzicz; Las; Puszcza – wciąż podążając wschodnim wybrzeżem, namiot Szamana w obozie Orków.

4. Dzicz; Las; Puszcza – w grobowcu Snorre’a.

5. Dzicz; Las; Puszcza – w grobowcu Baldar’a.

6. Dzicz; Las; Puszcza – w grobowcu Berek’a.

7. Dzicz; Las; Puszcza – miejsce gdzie jest Czarny Troll, czyli wierzchołek wzgórza nad grobowcem Angir’a.

8. Dzicz; Las; Puszcza – w obozie Orków gdzie jest Bębniarz, za obozem myśliwych z Klanu Wilka, dostępna także z przejścia przez przełęcz od Silden.

9. Dzicz; Las; Puszcza – w kopalni Magicznej Rudy with the smelter (??? Nie wiem co to znaczy), jest tez inne wejście przez obóz Orków na północ od Klanu Młota; to miejsce (gdzie jest skrzynia) jest odseparowane od reszty kopalni.

10. Klasztor – na samym dole Biblioteki.

Razem: 10

Skrzynie z magicznymi przedmiotami nie są podpisane.

Kufry z broniami:

Myrtana:

1.Cape Dun – w jaskini ze smokami (są tam 4 typy skrzyń, które są nie podpisane).

2. Cape Dun – w skrzyni Alchemika (nie jestem na 100% pewny co do tej skrzyni, przepraszam).

3. Okara – na wschód od obozu Rebeliantów, jest tam zbocze z pięcioma Trollami pilnującymi skrzynię; to miejsce jest też alternatywnym wejściem do Wielkiej Jaskini za Złodziejami Zboża na północ od młynu Montery.

4. Vengard – piąty dom Orkowych Dowódców (ściślej: chata 5-ego Orkowego dowódcy ).

5. Vengard – poza barierą, na szczycie wzgórza, gdzie jest 3 namiot Oblężeniowy Orków.

6. Silden – skrzynia Umbrak’a.

7. Silden (dzicz, las) – zaraz po wodospadzie, strzeżona przez trzech krokodyli.

8. Trelis – za Vakiem.

9. Dzicz; Las; Puszcza (Gotha) – na górze(góra, mountain), wysoko ponad Gothą, strzeżona przez Czarnego Trolla; to miejsce jest także osiągalne gdy przechodzimy przez przełęcz od Nordmaru albo przez gallery (??? Jakby balkon) który prowadzi do Nordmaru od Faring.

Razem: 9

Varant:

1.Ben Sala - za Daro, miejsce gdzie przebywa Julio.

2. Bakaresh – w Skarbcu. Główne piętro. Tam gdzie jest większość skarbu.

3. Bakaresh – Skarbiec, wyższe piętro.

4. Bakaresh (dzicz; las) – południowa część trzech wysepek.

5. Mora Sul – miejsce gdzie przebywa Gonzales. Skrzynia na prawo.

Razem: 5

Nie ma żadnych skrzyń w Nordmarze.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna -> Gry PC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy