Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
gierkipc.fora.pl
Poradniki do gier i nie tylko!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Sacred Qesty [opis], Akt1, Akt2, Akt3, Akt4

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna -> Gry PC Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Sacred Qesty [opis], Akt1, Akt2, Akt3, Akt4
Autor Wiadomość
Mikrus
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam to wiedzieć!!

PostWysłany: Pią 20:47, 19 Lut 2010    Temat postu: Sacred Qesty [opis], Akt1, Akt2, Akt3, Akt4
 
Qesty są ułożone alfabetycznie.

AKT1

Elesium
Cel: Porozmawiaj z pierwszą uczennicą Leandrą.

Lata nauki u moich Sióstr Miecza w Klasztorze-fortecy w Dolinie Icecreek wydają się teraz bardzo odległe. Dziś w moich żyłach jaśnieje szlachetna moc, która kiedyś pozwoli przywołac 'gniew boży' w postaci grzmotów i piorunów z nieba. Przybyłam odtatnio do świątyni w Bellevue, gdzie uczennice zakonu Serafii dały mi schronienie, gdyż w regionie nie jest teraz bezpiecznie. Bandy rabusiów często kręcą się po lasach i w przysiółkach.

Musze porozmawiać z pierwszą uczennicą Leandrą.

Misja Dyplomatyczna
Cel: Zdaj raport Baronowi DeMordrey w Twierdzy Kruka.

Baron DeMordrey, główny dowódca i strateg króla, mieszka w zamku na Wroniej Skale. W sprawach wojskowych jest zaufanym króla, chociaż lud go nienawidzi.

Wilbur i ja niesiemy mu wiadomość - prośbę o pomoc wojskową dla Księcia Valora w nieuchronnej bitwie, jaka go czeka na Przełęczy Wyvern. Osłabione siły Valora nie są w stanie stawić czoła hordom orków. Bez pomocy nie dadza rady. Mówi się, że w zamku na Wroniej Skale DeMordrey'a strzeże Shakura - jego najlepszy żołnierz. Wydaje się, że najbezpieczniejszą trasą będzie droga wiodąca przez Baronię Mascarell i dalej przez Faeries Crossing. Wilbur i ja nie powinniśmy zostawać tu zbyt długo...

Rzeczni piraci
Cel: Jak tylko ich znajdziesz, walcz z rabusiami.

Bezwzględne łotry, rabusie, mordercy i złodzieje, nie znajacy ani litości, ani wstydu, wylądowali nad brzegiem rzeki, na północ od opactwa. Nastawieni jedynie na czynienie zła, planują zorganizować ucztę z ciał Sióstr Światła! Sprawiedliwość zatriumfuje, gdy zimną stalą dam im nauczę i obronię uczennice i nowicjuszki!

Piraci za swoją bezczelność stanęli przed obliczem sprawiedliwości. Musze iść do Pierwszej Uczennicy Leandry i powiedzieć, że niebezpieczeństwo zostało zażegnane.

Shakura
Cel: Znajdź elitarne oddziały stacjonujące na Przełęczy Icecreek.

Baron DeMordrey zgodził się na pełną współprace i wysłał nas do swych najlepszych żołnierzy - wojowników Shakuri, bezlitosnych elitarnych żołdaków. Rozbili obóz niedaleko starego warownego klasztoru na Przełęczy Icecreek. Wojownicy Shakuri mogą przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę, są bowiem doświadczeni i zaprawieni w bojach. Ich reputacja bezlitosnych i brutalnych wojowników dorównuje ich faktycznej skuteczności. Miejmy się na baczności. Mroczne spojrzenia, rzuucane z cienia baronerii przyprawiają mnie o dreszcze.

Siostra Miecza z misją dla Korony
Cel: Idź znajdź Sierżanta Treville'a w Porto Vallum.

Żołnierze króla dzielnie walczą na południowej granicy z orkami z Khorad-Nur. Wygląda na to, że sam syn króla będzie potrzebował mojej pomocy. Praczki gadają o bandziorach i dezerterach, jako że wielu żołnierzy z dobrych rodów dezerteruje ze swoich jednostek, by wziąć udział w lukratywnych grabieżach. Wolą to, niż mieszanie się w polityczne intrygi. Żyjemy w trudnych czasach, ale jesli wola bogów wyśle mnie do Urkenburgha, wtedy znajdę tego Treville'a.

Wezwanie do broni
Celorozmawiaj z Komendantem Romatą w garnizonie Bellevue.

Komendant Romata, zaufany sługa Króla Aarnuma, posłał po mnie kiedy zdarzyło mi się walczyć z rzecznymi piratami. Mam udać się do niego bez zwłoki, gdyz Zakon Serafii służy królestwu jako Strażnik wiary i sprawiedliwości.

Wilbur
Cel: Uwolnij Wilbura z obozu orków.

Kraina Króla Aarnuma, ojca Valora, wrze od niepokojów. Aarnum umiera a chciwi wasale zwrócili swoje slipia w stronę tronu. Opozycja wobec Rady Baronów widzi stale zwiększającą się liczbę ataków Orków jako oznakę słabości Króla. Jest praktycznie pewne, że Orki zaatakują z Khorad-Nur, siejąc zniszczenie za pomocą ognia i miecza i tylko Książe Valor w fortecy Urkenburgh próbuje ich zatrzymać. Ale teraz hordy orków przeszły przez portal oblężonej fortecy i splądrowały składy zaopatrzeniowe. Wilbur, zaufany sługa Księcia w czasie starcia został pojmany. Muszę znaleźć obóz Orków i uwolnić Wilbura, zanim te bestie poszatkują go na kawałeczki...

Udało mi się znaleźć Wilbura, agenta Księcia Valora, w obozie Orków i mam go sprowadzić bezpiecznie do Urkenburgha. Powiedział mi, że Orki niszczą wszystko, gdyż przygotowują się do inwazji na Przełęcz Wyvern. Jednak nie wydaje mi się, aby atakowaly królestwo ze swojej wrodzonej żadzy krwi, lecz głównie dlatego, że kieruje nimi bezmyślna panika. Są jak ścigana zwierzyna - dzika i nie do zatrzymania, niszcząca wszystko, co napotka na swojej drodze.


AKT2

Droga do Przełęczy Wyvern
Cel: Wypatruj oddziałów Valora na Przełęczy Wyvern.

DeMordrey to zdrajca. Sygnet barona, który mieliśmy zabrać do wojowników Shakuri, to śmiercionośna wiadomość, oznaczająca, że stanowimy przeszkodę dla jego planów i powinniśmy zginąć. Wilbur stał się ofiarą jego zdrady i muszę się teraz pośpieszyć, by ostrzec mojego księcia o wężu, który chce wbić swoje kły w tron Ankarii. Muszę znaleźć oddziały Księcia Valora na Przełęczy Wyvern!

Plany Valora
Cel: Idź i znajdź czarodziejkę Shareefę.

Książe Valor jest uradowany, że jego ukochana Vilja została ocalona. Podczas gdy on ma zamiar walczyć z DeMordreyem używając ruchu oporu, mnie wysłał do czarnoksiężniczki Shareefy, której mam służyć...

Idź do fortecy Orków w Khorad-Nur.

Czarodziejka Shareffa kazała mi udać się na terytorium Orków z Khorad-Nur, gdzie mam odkryć powód zwiększonej aktywności militarnej Orków. Ich szamani napewno powiedzą mi więcej... Albo też zdobędę tę wiedzę z rzeczy, które znajde przy ich martwych ciałach... Khorad-Nur lezy na południe od granicy z Urkenburgh. Książę Valor obsadził także oazę Ahil-Tar swymi zaufanymi ludźmi. Może byłaby to dla mnie dobra baza wypadowa...

Pole bitwy na Przełęczy Wyvern
Cel: Znajdź wodę dla umierającego żołnierza.

Zdrada DeMordreya... Bitwa przegrana... Zwłoki Orków i żołnierzy wojsk królewskich są wszędzie, jak okiem sięgnąć.
Umierający żołnierz błaga o wodę. Poszukam jej, by ulżyć jego cierpieniom... Może potem opowie mi o tym, co się tu wydarzyło...

Oto butelka wody. Lepiej zaniosę ją odrazu do Michaeliusa, zanim wyzionie ducha w palącym słońcu pustyni.

Ucieczka z Mascarell
Cel: Eskortuj Baronową Mascarell do leśnej fortecy Valora.

Wpływ DeMordreya rośnie z godziny na godzinę! Jego zamiarem jest przejęcie tronu od umierającego Aarnuma! Oddziały DeMordreya, te które przejęły kontrolę nad królestwem, zastosowały wobec Vilyi, Baronowej Mascarell, areszt domowy. Baronowa mówi, że Książe Valor żyje i że wycofał się do zapomnianej fortecy w lasach Tyr-Fasul.
By zapewnić jej bezpieczeństwo, będę ją tam eskortowal, gdy tylko przebierze się w podróżny strój...

Vilya, Baronowa Mascarell
Cel: Zapytaj Baronową Vilyę z Mascarell o Księcia Valora.

Treville nie żyje. To kolejna ofiara politycznych intryg DeMordreya. Jednakże ten umierający z honorem żołnierz ostatnim tchem powiedział mi, że baronowa Mascarell, Lady Vilya, może coś wiedzieć na temat miejsca pobytu księcia... jeśli jeszcze żyje.
Muszę złożyc jej wizytę...


AKT3


Baza rebelii w kanałach
Cel: Znajdź Księcia Valora w jego sekretnej kryjówce.

Książe Valor stworzył bazę dla swoich lojalnych zwolenników w kanałach pod ulicami stolicy.
Muszę go tam poszukać...

Biblioteka Starszyzny
Cel: Znajdź wejście do bilioteki Serafii.

Lodowe Giganty zaatakowały opactwo w Dolinie Icecreek i teraz kontrolują dostęp do wewnętrznych fortyfikacji, schronu i portalu do Biblioteki Mądrości.
Powinniśmy walczyc o naszą wolność.

Droga do klasztoru w Dolinie Icecreek
Cel: Eskortuj czrodziejkę Shareefę do ufortyfikowanego klasztoru Serafii w Dolinie Icecreek.

Podczas gdy Valor prowadzi swoją rebelię przeciwko zdrajcy DeMordreyowi, Shareefa i ja udamy się do starego ufortyfikowanego Klasztoru Serafii w dolinie Icecreek, aby dowiedzieć się w starej bibliotece czegoś o demonie Sakkara. To on stoi za nieumarłymi, którzy zapedzają Orki na teren naszego królestwa.
Te demony pochodzą z królestwa śmierci i jakakolwiek ich obecność w świecie śmiertelników powoduje, że umarli wstają ze swoich ciemnych i wilgotnych grobów. Jeśli demon dalej będzie włóczył się po Królestwie Ankarii, otworzą się bramy piekieł, a wtedy trwoga i przerażenie spadną na cały świat jak plaga szarańczy.
W północnozachodniej części królestwa, w Dolinie Icecreek, leży starożytny Klasztor Serafii, graniczący z północnymi rubieżami ziem DeMordreya.

Dusza demona
Cel: Zabij demona, gdy zostanie przyzwany przez Shareefę.

Shareefa powiedziała mi, że wezwie demona, jeśli położe na kamieniu Serce Ankarii.
Wówczas dokona się to, co ma się dokonać i zabiję bestie z piekieł.

Demon nie żyje, a jego duch został wessany przez Serce Ankarii. Ale najgorsze jest to, że w rzeczywistości Shareefa okazał się Shaddarem, który ukradł Zanieczyszczone Serce. Muszę zapytać Króla o radę.

Księżniczki, czarodzieje i demony
Cel: Skonsultuj się z czarodziejką Shareefą.

Księże Valor jest bardzo zadowolony ze znalezienia przeze mnie rogu demona. Shareefa, Nadworna czarodziejka Księcia, dobrze będzie wiedziała co z nim zrobić.

Kuźnie Przodków
Cel: Eskortuj Shareefę do Juźni Przodków.

Zdrajca DeMordrey jest martwy i nie może już czynić wiecej zła.
Shareefa zakończyła przygotowania do stworzenia dla mnie broni, której mam użyć w walce z demonem Sakkarą.
Daleko poniżej znajduje się Kuźnia Przodków, miejsce w którym Król Aarnum I walczył z Mrocznymi Elfami z Mhurag-Nur i później, na zgliszczach Mrocznej Fortecy, zbudował stolicę swojego królestwa - Braverock.
Musi mi się udać bezpiecznie doprowadzić Shareefę do tego zapomnianego miejsca starożytnych mocy.

Natarcie
Cel: Zaatakuj siedzibę namiestnika i pojmij zdrajcę DeMordreya.

Podczas gdy Shareefa zaczyna przygotowywać broń do walki przeciw demonowi, Valor, ja oraz nasi lojalni zwolennicy zrzucimy z tronu tę świnię DeMordreya!
Droga do pałacu spłynie czerwoną krwią nieprawych...

Pies DeMordrey nie żyje. Powinienem porozmawiać z Księciem... to znaczy Królem Valorem.

Serce Ankarii
Cel: Stwórz z żywiołów serce Ankarii.

Shareefa zrobiła coś niemożliwego. Połączyła pięć żywiołów w Serce Ankarii... Oto esencja świata, łącząca w sobie to, co żyje i to, co umiera, całą przeszłość i przyszłość.
Przy użyciu mocy żywiołów będe wreszcie w stanie zniszczyć demona Sakkarę.

Shaddar-Nur
Cel: znajdź piąty żywioł oraz Czarną Księgę Sakkary Z Shaddar-Nur.

Opuszczona wieża czarodzieja Shaddara leży na pustkowiach dalekiego Południa, gdzie nawet Orki boją się zapuszczać. Przerażonym szeptem wypowiadają jego nazwę... Shaddar-Nur.
Shaddar-Nur jest zatem mym nastepnym celem, mroczna wieża złego czarodzieja Shaddara, którego imię wzbudzało przerażenie przy ogniskach obozów tak Orków jak i Ogrów.
To tutaj powinno mi się udać znaleźć kolejny żywioł, który może pozbawić demona złych mocy i zniszczyć go na zawsze.
Tutaj także mam znaleźć Czarną Księgę Sakkary, która pozwoli Shareefie przywołać demona i pojmać go w magiczne pętle.

W drogę do Braverock
Cel: Szukaj śladów Valora w stolicy, Zamku Braverock.

Szaman Orków miał przy sobie róg, który wydaje się być nie z tego świata.
Jakie może być jego powiązanie z hordami nieumarłych, którzy powstali ze swoich zimnych grobów?
Teraz przynajmniej powód paniki Orków wydaje mi się jasny. To nieumarli przeganiają ich na teren królestwa.
Muszę znaleźć Valora w Zamku Braverock, w stolicy.
Ale jak? Czy przydrożne dziewoje, żebracy i szpiedzy, będa w stanie pokazać mi drogę?

Powinienem spotkać się z kieszonkowcem o imieniu Pry w tawernie "Zew Ascaronu", by znaleźć księcia Valora.

Zapory krasnoludów z Gnarlstadt
Cel: Znajdź krasnoludzkie jazy i zapory Gnarlstadt.

Krasnoludy, Których Ankaria od dawna nie widziała, umieściły złowieszcza broń w rękach Mrocznych Elfów z Zhurag-Nar. Wielkie jazy i zapory, które leżą teraz na dnie starych fortyfikacji.
Muszę znaleźć zapory i je zamnkąć, aby oczyścić sobie drogę do Verag-Nar.

Żywioły Ankarii
Cel: Znajdź cztery żywioły: wiatru, wody, ognia i ziemi.

Muszę znaleźć cztery żywioły, które razem tworzą duszę świata.
Shareefe powiedziała, że żywioł wiatru mogę znaleźć w opuszczonym Lodowym Pałacu Frostgardu, żywioł ognia znajdę niedaleko Alkazaba noc Draco na dalekim południu, a żywioły wody i ziemi na terytorium Mrocznych Elfów z Zhurag-Nur i Verag-Nur.
Serce świata zbudowane jest własnie z tych żywiołów. Ziemia... płodność i śmierć... początek i koniec...
Woda... źródło życia, ale w wielu przypadkach zdradziecka i trująca...
Powietrze... oddech życia, ale dusi i szaleje z ogromną siłą...
oraz ogień... duch który napędza wszelkie życie, pali i wzmaga pożądanie...


AKT4

Shaddar
Cel: Znajdź i zniszcz złego czarodzieja Shaddara.

Shareefa to Shaddar a Shaddar to Shareefa... Jak mogliśmy być tak ślepi? I co gorsza ma on w swoich łapskach Serce Ankarii co daje mu panowanie nad życiem i śmiercią. Dopadnę Shaddara - choćby i w piekle - i powstrzymam jego podstępne gierki.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna -> Gry PC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy