Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
gierkipc.fora.pl
Poradniki do gier i nie tylko!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Gothic - Poradnik

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna -> Gry PC Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Gothic - Poradnik
Autor Wiadomość
Mikrus
Administrator
Administrator



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: mam to wiedzieć!!

PostWysłany: Śro 18:54, 02 Gru 2009    Temat postu: Gothic - Poradnik
 
Rozdział I


Witamy w koloni
Po wrzuceniu do kolonii rozmawiamy z Diego, aby dowiedzieć się o niej wszystkiego. Po rozmowie idziemy wzdłuż ścieżki. Jeżeli chcemy się wrócić musimy uważać żeby nie uderzyła w nas Bariera. Koło kopalni znajdziemy pierwszą broń kilof. Teraz możemy pokonać czekających na drodze młode ścierwojady, kretoszczury gobliny. Jeżeli nie potrafimy ich pokonać możemy poczekać aż zrobi to Diego (wtedy jednak nie dostaniemy doświadczenia). W końcu dotrzemy do bram Starego Obozu. Strażnik wpuści nas, jeśli powołamy się na Diego. Teraz musimy wybrać, jakiego obozu chcemy być członkiem




Stary Obóz:
Rozmawiamy z Thorusem i wypytujemy go, co trzeba zrobić żeby się dostać do obozu. Teraz prosimy Diego żeby został naszym opiekunem. Diego powie nam, że żeby zostać członkiem Starego Obozu musimy zdobyć szacunek wpływowych osób - Rączka poprze nas, jeśli nauczymy się złodziejskich sztuczek. - Scaty poprze nas, jeśli wyzwiemy na arenę Kirgo i Kharima. Nie trzeba ich pokonać, Scaty’emu wystarczy tylko to, że jesteśmy odważni. - Świstak poprze nas, kiedy kupimy mu miecz. Da nam 100 bryłek rudy i wyśle do Fiska. Kupiec jednak podniósł cenę do 110 bryłek. Nie mówimy nic o Świstaku i odchodzimy. Wracamy do Świstaka i prosimy o dodatkową rudę. Potem znów wracamy, do Fiska i kupujemy wreszcie miecz, który oddajemy Świstakowi. - Dexter poprze nas, jeśli pójdziemy do obozu sekty i zdobędziemy recepturę. Możemy zabrać też od niego 50 bryłek rudy na zadanie. Idziemy do obozu sekty(zaprowadzi nas tam Ball Parvez). Prosimy Lestera żeby zaprowadził nas do Cor Caloma. Nie chce nam sprzedać mikstury jednak możemy ją sobie ukraść z jego skrzyni, nawet nie zauważy. - Thorus poprze nas, jeśli wykonamy dla niego pewne zadanie. Chce żebyśmy się pozbyli Mordraga, który handluje przy południowej bramie. Można albo go wyzwać na pojedynek i zabić(trudny przeciwnik dla początkującego gracza), albo porozmawiać chwilę i namówić żeby zaprowadził nas do Nowego Obozu. Cokolwiek zrobimy Thorus zaliczy nam zadanie, ale będzie bardziej zadowolony, jeśli zabijemy Mordraga (UWAGA zabijając Mordraga nie możesz pozostać szkodnikiem w Nowym Obozie). - Zły poprze nas, jeśli znajdziemy strażnika Neka. Musimy wyjść południową bramą i wejść do jaskini pod klifem, bardzo blisko. Zabijemy tam parę kretoszczurów i znajdziemy Neka martwego. Zabieramy jego amulet i zanosimy Złemu. Teraz musimy wykonać zadanie Diego udać się do Starej Kopalni i zabrać listę od Jana (koniecznie przy rozmowie z Diego powiedz „Dlaczego Jan miałby dać listę komuś takiemu jak ja”) Kiedy oddamy listę Diego możemy udać się do Thorusa. On wpuści nas do komnat Gomeza. Rozmawiamy z Krukiem. On prowadzi nas do Gomeza. Żeby zostać cieniem w Starym Obozie nie możemy kłamać przed Gomezem. Teraz mówimy Krukowi, że się nadajemy. Jeżeli mamy, co najmniej 5 poziom Kruka da nam zbroję cienia i pierwsze zdanie. Mamy się dowiedzieć, co dzieje się w Obozie Bractwa. Kiedy tam dotrzemy rozmawiamy z Lesterem i zaczyna się drugi rozdział.





Nowy Obóz
Rozmawiamy z Thorusem i mówimy mu, że chcemy dostać zadanie. Idziemy do Mordraga i mówimy mu „Masz problem”. Wtedy pojawi się opcja „A gdybym chciał zostać członkiem Nowego Obozu… mógłbyś mi pomóc”. Potem klikamy opcje „Zaprowadź mnie do Nowego Obozu”. Wtedy Mordrag prowadzi nas do Nowego Obozu. Przed bramą da nam pierścień dla Laresa. Udajemy się, więc do niego(Lewusa omijamy jak najszerszym łukiem).
Lares przyjmie pierścień i pozwoli nam zostać szkodnikiem, jeśli mamy już 5 poziom. Możemy wykonać dla niego jeszcze dwa zadania
- Listę dla Diego ze starej kopalni przynieś mu a potem dopiero odnieść do Starego Obozu.
- Zdobyć ziele Balla Isidro(można go upić lub pobić) i sprzedać a całe zyskane 400 bryłek oddać Laresowi.
UWAGA!! Jeżeli zabijemy Mordraga nie możemy zostać szkodnikiem. Teraz, kiedy już zostaliśmy szkodnikiem dostajemy pierwsze zdanie od Mordraga. Mamy się dowiedzieć, co dzieje się w Obozie Bractwa. Kiedy tam dotrzemy rozmawiamy z Lesterem i zaczyna się drugi rozdział.
- Misje poboczne
Homer poprosi nas żebyśmy zabili topielca. Znajdziemy go po drugiej stronie jeziora. Potem trzeba dać Homerowi jego pazury.
Ball Kagan da nam 10 łodyg bagiennego ziela, które musimy rozdać szkodnikom. Zyski oddajemy Kaganowi a on da nam do wyboru nagrodę.
Możemy porozmawiać z Gornem a poprosi nas o wyrzucenie Krzykacza z chaty.





Obóz Bractwa:
Może nas tam zaprowadzić Ball Parvez ze Starego Obozu. Przed bramą stoi Lester. Z nim rozmawiamy, co zrobić żeby zostać nowicjuszem, mianowicie porozmawiać z Cor Calomem. On każe nam zdobyć poparcie przynamniej czterech guru
- Ball Nabim.
Rozmawiamy z Lesterem i prosimy żeby gdzieś nas zaprowadził. Z dala od Ball Nabima pytamy go jak mamy mu zaimponować. Lester przedstawi nam swój plan. Wracamy z nim do Ball Nabima i wprowadzamy plan w życie. Zadowolony Ball Nabim da nam swoje poparcie
- Ball Trondal
Ten guru sam do as zagada. Powie nam, że mam szukać nowych wyznawców Śniącego. Szukamy Obozie Bractwa Melvina i rozmawiamy z nim o Dustym. Teraz wracamy do Starego Obozu i rozmawiamy z Dustym. Mówimy mu, że zaprowadzimy go do Obozu Bractwa. Wychodzimy południową bramą(strażnikom dajemy 100 bryłek rudy) i prowadzimy Dustyego do Ball Trondala. W ten sposób zyskujemy poparcie kolejnego guru.
- Ball Tyon
Udajemy się do Nowego Obozu, do Ball Kagana i rozdajemy jego ziele. W zamian za to daje nam specjalną sztukę dla Ball Tyona, którą mu wręczamy. Tyon będzie miał wizję, dzięki czemu nas polubi. Mamy już poparcie kolejnego guru.
- Ball Orun
Rozmawiamy z Ghorimem, który daje nam zadanie. Musimy namówić Harloka do pracy. Za pierwszym razem się nie udało, więc teraz używamy miecza. W końcu go przekonamy. Wtedy zaczepi nas Ball Orun i da nam kolejne zadanie: mamy udać się na bagna po ziele. Zabieramy ziele od Balora, który da je nam bez problemu i od Virana, dla którego musimy zabić krwiopijcę. Teraz oddajemy ziele Cor Calomowi i wracamy do Ball Oruna. On da nam zwój snu i swoje poparcie.
- Ball Cadar
Korzystamy ze zwoju snu, który zdobyliśmy od Ball Oruna w czasie poprzedniego zadania i usypiamy jednego z nowicjuszy koło Ball Cadara. On zadowolony przyjmie nas na swojego ucznia.
Teraz wracamy do Cor Caloma i zostajemy nowicjuszem. Dostajemy dwa zadania:
- Zanieść ziele do Bartcholo ze Starego Obozu i zyski oddać Calomowi.
- Przepłoszyć trzech bandytów, którzy przed bramą do Nowego Obozu tworzą ziele.
Teraz idziemy, do Lestera i zaczynamy drugi rozdział.



Rozdział II



Gniazdo Pełzaczy:
Lester mówi nam, że Y'Berion potrzebuje kogoś do pomocy. Udajemy się, więc do świątyni i przy wejściu powołujemy się na Lestera. Rozmawiamy z Y,’Berionem który każe nam znaleźć Nyrasa i daje mapę. Jest trochę źle narysowane - Nyras jest jeszcze trochę dalej. Jak widzimy gość oszalał i rzuca się na nas. Zabijamy go i zabieramy kamień, po czym wracamy do Y'Beriona. On karze nam zabrać Kamień do Cor Caloma. Robimy, więc to i dostajemy od Caloma kolejne zadanie: mamy przynieść mu wydzielinę pełzaczy ze Starej Kopalni. Najpierw trzeba porozmawiać z Gor Na Drakiem który nauczy nas wyciągania wydzieliny z martwych pełzaczy. Znajdziemy go na drodze ze Starej Kopalni do Obozu Bractwa. Kiedy już wejdziemy do kopalni kierujemy się do Jana i pytamy o Gniazdo Pełzaczy. Jan obiecuje, że nam powie gdzie to jest znajdziemy koło zębate. Schodzimy niżej, mijamy jeden boczny tunel i wchodzimy do drugiego. Tam zabijamy trzy pełzaczy i zbieramy koło zębate. Wracamy do Jana i oddajemy mu koło. On mów nam, że najwięcej pełzaczy wychodzi zza bramy pilnowanej przez Ashgana. Mówimy mu, że przysłał nas Jan, ale on i tak nie chce otworzyć bramy. Każe nam przyprowadzić trzech strażników świątynnych. Prosimy, więc o pomoc pierwszych trzech strażników z imieniem(jeden będzie chciał eliksir zdrowia) i wracamy z nim do Ashgana. Wreszcie możemy otworzyć bramę. Pojawia się dużo pełzaczy, ale w walce pomagają nam strażnicy świątynni. Wchodzimy dalej do jaskini, pokonujemy parę pełzaczy a na końcu królową. Zabieramy jaja pełzaczy i idziemy do Jana pochwalić się dokonaniem. Teraz wychodzimy z kopalni. Jeżeli jesteśmy szkodnikiem idziemy do Mordraga i zdajemy mu raport. Wtedy idziemy do Lee i zostajemy najemnikiem. Jeżeli jesteśmy cieniem opowiadamy o wszystkim Krukowi a Thorus da nam wybór: możemy zostać albo strażnikiem albo magiem ognia. Jeżeli jesteśmy nowicjuszem idziemy do Cor Angara i zostajemy strażnikiem świątynnym. Teraz idziemy do Cor Caloma i oddajemy mu jaja. On wyśle nas po księgę zrabowaną przez gobliny. Idziemy do Talasa. On da nam 50 bryłek rudy i zaprowadzi do goblińskiej jaskini. Zabijamy gobliny(może się przydać parę zwojów z zaklęciami). Zabieramy księgę ze skrzyni i oddajemy Calomowi. Idziemy razem z nim na plac świątynny gdzie wieczorem rozpoczyna się wielkie przywołanie Śniącego...



Rozdział III

Starożytna Magia:
Rozmawiamy z Cor Angarem. On wysyła nas na cmentarzysko orków. Zaprowadzi nas tam Talas. Na miejscu znajdziemy trupy strażników świątynnych i mały odział orków. Otwieramy bramę i wchodzimy na cmentarz. Po przejściu parku korytarzy i zabiciu orków trafiamy na Ball Lukora i jego strażników walczących z orkami. Pomagamy mu a potem rozmawiamy z nim. On pomoże nam w walce. Wchodzimy teraz do środkowego korytarza, zabijamy orków i podnosimy z ziemi połowę pergaminu i dajemy ją Lukorowi. Potem idziemy do korytarza na lewo(patrząc od drogi, którą tu weszliśmy), zabijamy orków i kilkamy przycisk na ścianie. Otworzy się brama a za nią znajdziemy drugą część pergaminu. Teraz idziemy do korytarza po prawej. Po drodze Lukor połączy pergamin i da nam cały zwój teleportacji. W ostatniej sali będzie więcej orków, w tym jeden wojownik. Po ich zabiciu Idziemy na środek sali. Podejdzie do nas Lukor i opowie o swojej wizji. Teraz stajemy przed lewą ścianą i używamy zaklęcia teleportu. Teraz otwieramy bramę Lukorowi i idziemy do ostatniej komnaty. Tam Lukor zezłości się i zaatakuje nas. Zabijamy go i wracamy do Cor Angara. On każe nam szukać na bagnach pięciu ziół dla Y'beriona. Rozpoznamy je po pomarańczowych liściach. Oddajemy Angarowi zioła, ale niestety jest już za późno, Y'berion nie żyje. Angar daje nam runę teleportu i wysyła nas teraz do domu Caloma skąd zabieramy kamień ogniskujący i almanach. Teraz idziemy do Nowego Obozu i prosimy Cronosa o hasło do siedziby Magów Wody. Kiedy tam wejdziemy szukamy Saturasa. Saturas każe nam szukać kolejne cztery kamienie ogniskujące:
- Kamień z kanionu trolli
Przed kanionem spotkamy Diego. Idziemy z nim dalej i pokonujemy gobliny. Podnosimy z ziemi zwój zmniejszenie potwora i używamy go na trollu. On zmniejszy się a my dokończymy go mieczem. Wtedy Diego naprawi kołowrót i przejdziemy przez bramę do kamienia. Zabijamy parę charpi i kamień jest nasz.
- Kamień z górskiej fortecy
Przed fortecą spotkamy Lestera. Idziemy z nim do góry i walczymy z harpiami. Wchodzimy po drabinie poziom wyżej i używamy zwoju Telekinezy do przyciągnięcia kamienia do nas. Otwieramy skrzynie obok i wyciągamy dokument, który oddajemy Lesterowi.
- Kamień z klasztoru mnichów
Przed klasztorem spotykamy Gorna. Najpierw schodzimy razem z nim do jaskini gdzie ze skrzyń wyciągamy klucz i zwój przemian w chrząszcza. Wracamy z nim przed bramę, zamieniamy się w chrząszcza i przechodzimy przez dziurę koło bramy. Otwieramy bramę Gronowi, wybijamy zębacze i cieniostwora i wyciągamy ze skrzyni kamień ogniskujący. W czasie powrotu drogę zagrodzi nam młody troll.
- Kamień pod kręgiem
Przed wejściem spotkamy Miltena. Z nim schodzimy na dół i niszczymy szkielety. Korzystając z otrzymanego od Miltena zwoju Śmierć Ożywieńcom zabijamy nadzorcę, zabieramy mu talizman i klucz do skrzyni, w której trzyma kamień.
Kamienie oddajemy Saturasowi. On da nam runę teleportu do Magów Wody i każe nam przyprowadzić magów ognia. Niestety przed bramami Starego Obozu spotykamy Diego i Miltena którzy mówią nam, że Magowie Ognia zostali zabici, przez Gomeza i że magnat planuje atak na Wolną Kopalnie. Od tego czasu ludzie Gomeza będą do nas wrogo nastawieni. Jeżeli należeliśmy do Starego Obozu to teraz możemy udać się do Lee żeby zostać najemnikiem. Najemnik może teraz awansować na Maga Wody. Wracamy do Saturasa z tą smutną wiadomością o Magach Ognia. On ma jeszcze nadzieje na znaleźenie trzynastego maga - Xardasa.



Rozdział IV

Xardas:
Udajemy się na terytorium orków(można zamienić się w wilka to nas nie zaatakują) i już z daleka będzie widać wieżę Xardasa. Po drodze pokonujemy jeszcze golemy. Kamiennego golema możemy pokonać bronią, lodowego magią ognia, a ognistego lodu bądź pioruna. Zabieramy wszystkim serca i idziemy do wieży. Oddajemy demonowi serca a on daje nam za to runę teleportu do Xardasa. Idziemy do nekromanty i rozmawiamy z nim. On każe nam szukać orkowego szamana(Uwaga!! Bug nie pozwala nam zejść z wieży Xardasa. Możemy np. zamienić się w jakieś zwierzę, skoczyć i przy samej ziemi się odmienić). Szamana znajdziemy w zniszczonej cytadeli. Kiedy tam dotrzemy trzeba będzie pomóc mu w walce z paroma silnymi orkami. Potem rozmawiam z szamanem, dowiadujemy się wiele o Śniącym i Ulu-mulu. Teleportujemy się do Xardasa i mówimy mu o wszystkim. Teraz teleport do Magów Wody. Rozmawiamy z Riordianem(można go skopać i zabrać napoje, Saturas się nie zezłości). Potem kierujemy się do Wolnej Kopalni. Po drodze spotykamy, Gorna który powie nam, że Wilk ma do nas sprawę. Warto do niego wrócić, bo powie nam może nam wykuć zbroję, jeśli damy mu płytki z pancerzy pełzaczy. Wracamy do Gorna i idziemy z nim do Wolnej Kopalni. Po drodze spotkamy brzytwiaki, ale to nie problem, bo Gorn jest nieśmiertelny. Potem czeka nas ciężka walka z Szakalem i jego ludźmi(warto użyć zaklęć). Teraz Otwieramy bramę i wchodzimy do kopalni. Jest tutaj dość łatwo, bo Gorn jest nieśmiertelny. Pamiętamy żeby z wszystkich pełzaczy ściągać płytki. W końcu zabiliśmy wszystkich ludzi Gomeza i znaleźliśmy Taroka. Rozmawiamy z nim. Teraz schodzimy w dół sali gdzie jest Tarok i skręcamy w lewo. Teraz skręcamy w prawo i na końcu sali znajdziemy napój uzdrawiający orków. Zabieramy go i oddajemy Tarokowi. On mówi nam, jakie są składniki Ulu-mulu:
- Róg cieniostwora. Cieniostwory mieszkają w ciemnych lasach i jaskiniach np. w lesie między Starym Obozem a Obozem Bractwa.
- Kieł trolla. Możemy wrócić na miejsce gdzie razem z Diego zabiliśmy trolla.
- Kieł błotnego węża. Błotne węże mieszkają na bagnach w Obozie Bractwa.
- Język ognistego jaszczura. Można je spotkać na brzegu, koło klasztoru mnichów.
Kiedy oddamy Tarokowi te wszystkie składnik zrobi nam Ulu-mulu. Kiedy wyjdziemy z Wolnej Kopalni zagada do nas Gorn i zacznie się piąty rozdział.


Rozdział V

Strażnicy Portalu:
Możemy też teraz pójść do Wilka po zbroję z pancerzy pełzaczy. Z założonym Ulu-mulu idziemy do miasta orków. Przed bramą spotkamy Ur-schaka, który powie nam jak można dostać się do świątyni Śniącego. Wchodzimy do miasta, otwieramy bramę i wchodzimy do jaskini skąd zabieramy z jednej ze skrzyń zwój teleportu. Używamy go i idziemy przed siebie do świątyni. Przechodzimy po filarze nad przepaścią. Pokonujemy grupę szkieletów. Teraz przypatrujemy się malowidłu na ścianie i zapamiętujemy kolejność kolorów. Teraz naciskamy przycisk na lewej ścianie. Są tam trzy przełączniki. Naciskamy je w takiej kolejności jak na malowidle. Wracamy i przechodzimy przez otwartą bramę. Teraz, na ścianie po lewej mamy do wyboru dwa przyciski. Używamy tego gdzie nie leży szkielet. Wracamy. Na końcu sali otworzy się brama gdzie spotykamy szamana. Zabijamy go, zabieramy jego miecz i wkładamy w szczelinę a brama się otworzy. Skaczemy po filarach i walczy z szamanem. Zabieramy jego miecz i wkładamy w szczelinę a brama się otworzy. Teraz wracamy i skaczemy do tunelu. Wyjdziemy w pomieszczeniu ze szkieletami i orkami. Pokonujemy demona i naciskamy cały czas inne przyciski a będą pojawiać się nowe demony. Na końcu pojawi się szaman. Zabijamy go. Zabieramy jego miecz i wkładamy w szczelinę a brama się otworzy. Teraz wracamy i znów wskakujemy po filarach, ale wchodzimy w drugi tunel. Pokonujemy parę pełzaczy potem Strażnika Świątynnego. Stajemy przed podłogą z dziurami i z łuku lub kuszy strzelamy w przycisk. Na ścianie na przeciwko pojawi się drugi przycisk. Do niego również strzelamy z dystansu. Teraz wchodzimy do kolejnego pokoju i wciskamy wszystkie przyciski jak były na wcześniejszym malowidle. Otworzy się brama. Schodzimy tam i czeka nas ciężka walka z Strażnikami Świątynnymi oraz nieumarłymi orkami. Przechodzimy cały czas prosto. Skaczemy na wysepkę wśród lawy. Naciskamy przycisk i zjeżdżamy w dół. Tu pokonujemy dwa pełzacze i znów naciskamy przyciski. Wracamy do góry, ale idziemy w drogą stronę. Teraz idziemy korytarzem i cały czas walczymy z demonami i wciskamy przyciski. Kiedy wciśniemy ostatni wysunie się most do ostatniego szamana. Nie przechodzimy przez drzwi, bo to pułapka tylko przez dziurę w ścianie po lewej. Zabijamy szamana, zabieramy jego miecz oraz miecz z piedestału. Wracamy spowrotem do miejsca gdzie wcześniej skakaliśmy do windy i idziemy dalej. Bramy będą teraz otwarte. Idziemy dalej, zabijamy demony i Strażników Świątynnych. Teraz walczymy z ostatnim szamanem, ale nie możemy go pokonać. Uciekamy ze Świątyni i teleportujemy się do Xardasa. Oddajemy mu przedziwny miecz. On każe nam wrócić do jego starej wieży. Przyda się do tego wiele zwojów na zabicie ożywieńców. Zabijamy wszystkie ząbi i szkielety. Zabieramy ze skrzyni zbroję i wracamy do Xardasa. On mówi nam wszystko o Urizileu. Teleportujemy się do Magów Wody i razem z Miltenem udajemy się do kopca rudy. Całą jego moc przelewamy w Uriziela.



Rozdział IV

Leże Śniącego
Teleportujemy się do Xardasa a potem idziemy do Świątyni Śniącego(możemy też odwiedzić starego kumpla Gomeza). Zabijamy orków z miasta i telekinezą ściągamy figurkę Śniącego. Wchodzimy do Świątyni, walczymy z ostatnim szamanem a potem z Strażnikami Świątynnymi. Wkładamy pięć mieczy w szczeliny i idziemy dalej. Rozmawiamy z Xardasem. Teraz idziemy do pomieszczenia Śniącego. Zabijamy Caloma, nowicjuszy i strażników(najlepiej schowaj się za filarem żeby nie zaatakowali wszyscy na raz. Teraz przebijamy pięć serc(pojawi się pięć demonów) i Śniący zostaje wygnany. Brawo wygrałeś/aś Gothic I!!



Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mikrus dnia Śro 18:59, 02 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum gierkipc.fora.pl Strona Główna -> Gry PC Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy